2014. március 2., vasárnap

Díj #1

Halihóóó Directioners.!! Nagyon szépen megszeretnénk köszönni a legelső díjunkat Beatrix Kovács-nak a My life hope írójának.





Szabályok:

- Mindenkinek 11 dolgot kell mondani magáról.

- A jelölő minden kérdésére válaszolni kell.

- 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek.

- 11 blogot meg kell jelölni és linkelni.

- Nincs visszaadás, visszajelölés.

11 dolog rólunk:
Petra:
1. 15 éves vagyok
2. Van egy kutyám
3. Két testvérem van
4. Fejér megyében lakok
5. 4 blogom van, de csak egy aktív
6. Kedvenc focistám Louis Tomlinson :3
7. Kedvencem Harry, de mindegyiket imádom
8. Sokat eszek :)
9. Szeretnék egy bátyust*-*
10. Elromlott a telóm és most ilyen nyomkodós van:(
11. Január 13-án születtem (Zayn meg 12-én hehe) :p
Ada:
1. 15 éves vagyok
2. 3 testvérem van.
3. Fehervári vagyok
4. Kedvencem az 1D-ből Niall
5. Meghalnék nélkülük!!!
6. van barátom!!!  <3 <3
7. amivel ki lehet engesztelni az a csokii 
8. kedvenc színem a lila
9. van egy édi kis kutyusom
10. nekem lett félévkor a legjobb bizim az osztályban.
11. és most éhes vagyok!

11 válaszunk: 
Hogy hívnak?
Petra: Mácsár Petronella
Ada: Tóth Adrienn
Milyen színű a hajad?
Petra: barna
Ada: barna
Van fülesed? 
 Petra: ühüm
Ada: van
Plüssel alszol? 
Petra: igen, egy coca colas jeges macival <3
Ada: igen
Hány éves vagy? 
Petra: 15
Ada: 15
Van beceneved? 
Petra: igen, Pepi és Bözsi (ne kérdezzétek honnan jött)
Ada: igen, Ada
Kedvenc bandád? 
Petra: 1D, Union J, 5SOS
Ada: 1D
Szoktál sminkelni? 
Petra: igen, de csak szemceruza és spirál
Ada: néha igen
Divatosan öltözködsz?
Petra: attól függ mi számít annak:D
Ada: fogjuk rá
11 kérdésünk:
Petra:
1. Hova mennél szívesen nyaralni?
2. Mióta vagy Directioner? Hogy lettél az?
3. Te vagy az egyedüli Directioner a baráti társaságodba?
4. Mióta blogolsz? Hány blogod van eddig? 
5. Minek tanulsz/ Minek szeretnél tanulni? Miért választottad ezt a szakmát?
6. Ki a példaképed?
7. Felvennél egy szoknyához torna cipőt
8. Szoknya vagy nadrág? Magassarkú vagy torna cipő?
9. Kedvenc kajád, italod?
10. Szereted a csokit?
11. Inkább a sós vagy inkább az édes ételeket szereted jobban?
Akiknek tovább küldjük:
3. ~Laure 









Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése